söndag 13 oktober 2013

Back in black

Ett riktigt, riktigt bra svart lack som jag har haft länge och gärna använder, men inte hittar några bra egna bilder på är Illamasqua Boosh. Så här kommer det.

Illamasqua - Boosh
Ett flödigt lager och sen är man klar. Boosh flyter ut jämnt, torkar smidig och torkar högglansigt. I like it!

Men helt svart kan vi ju inte ha det. Så jag följer ett tips från min svägerska, lägga över ett lager skimmer från Depend.

Depend- 363
Ett lager av nr 363 förvandlar den svarta nageln till blå istället. Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att det här är ett mörkt blått lack med djupt liggande skimmer. Grymt snyggt!

Så, nu är jag redo för en arbetsvecka igen. Helgen har varit rätt spännande, så det ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet och ta det lite lugnt. ;-)

Uppdatering:
Här kommer en bild i dagsljus. Färgen och skimret i 363 kommer fram mycket bättre här. I dagsljus så skiftar det från grönt till lila till blått. Mycket snyggt.

Boosh, 363

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar