torsdag 10 oktober 2013

Grönt följer på rött.

Efter den röda manikyren i förra inlägget är det väl läge att följa upp med något grönt? Nailmail hade Zoya som månades lack i augusti, och två av de tre lacken som jag köpte kommer här.

Zoya - Chita
Chita är från höstens Pixie Dust, alltså ett strukturlack. Basen är som ni ser rätt så mörkt grön, och så är det massor med glitter, mest silver, i. Det täcker bra på två lager och torkar till yta som har ungefär samma grovlek som en sockerbit. Mycket läckert.

Zoya - Logan
Logan är inte ett strukturlack, utan torkar slätt. Det är som ni ser en ganska varm blågrön ton med lite guldglitter i.  Det täckte också bra på två lager.

Chita, Logan
Jag gillade den här kombinationen. Och lite roligt blev det att jag spenderade större delen av lördagen jag hade de här lacken på mig ute i skogen. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar