onsdag 22 januari 2014

Första festen för 2014

Aha, nu är vi inne på det nya året.

2014 började rätt torftigt på lackfronten för mig får jag erkänna. Jag hade kvar nyårsnaglarna tills jag skämdes, vilket tog ett par dagar längre än det egentligen borde ha gjort. Och sen hade jag bara baslack i över en vecka till. Jag hade liksom ingen inspiration. Men så i helgen var det dags för finfest med långkjol och karlar i frack. Dessutom åkte jag och shoppade med min syster under dagen...

Isadora - Glowing Beetle
Även den är gången fick Boosh agera bas, och sen är det två lager Glowing Beetle över. Det var knepigt att få ut ett jämnt lager glitter på nageln, men oj vad det glittrar! Det är glitter i flera olika storlekar, och gott om holografiskt glitter.

Mavala - Moonstone
Ännu en fullträff! Moonstone torkar med lite textur, och är grymt snyggt på två lager. Det är övervägande lila, men innehåller också rikligt med silver, blått, magenta. Väldigt bling.

Glowing Beetle, Moonstone
Grymt nöjd med det här faktiskt. Så tack storasyster för att vi åkte och shoppade. :-) Speciellt nöjd var jag dagen efter festen, när det visade sig att Depends Peel Off underlack är riktigt bra. Alla naglarna med Glowing Beetle på gick väldigt lätt att göra rena. På naglarna med Moonstone hade jag vanligt underlack, och det ville jag inte heller byta ut, så det passade utmärkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar