fredag 24 januari 2014

Fortsättning på Moonstone

Jag skrev i förra inlägget att jag inte ville byta Moonstone, så det gjorde jag inte.

H&M - Wintersky
Wintersky är ännu ett av lördagens fynd. Här har jag två lager, och jag undrar om det inte kanske skulle ha räckt med ett enda, faktiskt. Färgen är svår att beskriva och svår att fotografera. Den är blekt silverlila med duokroma gröna skiftningar och enstaka små holoskimmerglimtar som ni kan se i bilden. Tyvärr tog jag ingen bild i dagsljus, det borde jag absolut ha gjort, för lacket är väldigt tydligt duokromt och vansinnigt snyggt.

Wintersky, Moonstone
Jag tycker att de här lacken passar bra tillsammans. I dovare ljus ser Moonstone mer grått ut, och de smälter ihop mer. Men i ordentligt ljus så lyser de upp båda två. I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar