tisdag 28 januari 2014

Rosachock

Från det svarta i förra inlägget till något mer iögonfallande.

Sephora - Strip Poker
Inte för att jag vet vad klädpoker har med med illrosa naglar att göra, men jag tänker inte klaga. Här är det två lager av Strip Poker, men ett hade nog kunnat räcka. Det finns ett väldigt fint skimmer i det här lacket som nästan är blåaktigt. Jag gillar det.

Sephora - Sunset On The Beach
Vad ska jag säga om det här? Sunset on the beach är också rosa, men drar lite åt varmt orange, Skimmerpartiklarna är större här än i Strip Poker, men inte så stora att jag skulle kalla dem för glitter. Jag har använt två lager här också.

Strip Poker, Sunset On The Beach
Jag fnissar lite åt namnen här får jag erkänna. Det gäller att vara lättroad. :-)  Jag gillar som trogna läsare redan vet den här typen av manikyrer, där accenten är snarlik grundfärgen. Och jag gillar Sephoras borste i den här flaskan. Den är kort, men ganska bred och platt. Det tillsammans med den rikliga pigmenteringen och den bra konsistensen på lacket gör det här väldigt lättarbetat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar