torsdag 27 mars 2014

Hoppsan hejsan

Shit vad länge sen det är jag skrev något här! Jag har inga direkta ursäkter. Jag har varit utan lack en hel del senaste månaden av olika skäl, men jag har ju saker i arkivet som jag hade kunna lägga upp istället. Oh well, nu blev det som det blev.

I början av mars var jag iväg en sväng med jobbet igen. Då hade jag följande på naglarna:

Depend - 301
Två lager av nr 301 täckte utmärkt. Det här är en rätt intressant grå färg med en dragning åt grönt och med ett fint skimmer i.

Claire's - 36266
Ännu ett lack från förra sommaren... Jag borde verkligen komma i kapp bättre. Dessutom är den här bilden rätt kass. Det är hur som helst ett hololack som täckte på två lager och som är blekt, blekt silvergrönt.

301, 36266
Som vanligt blev kontrasterna större än jag hade tänkt mig. Jag tyckte att i flaskan så såg Dependlacket ljusare ut, och Claire's-lacket mörkare. Men jag gillade ändå kombinationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar