lördag 17 maj 2014

Gräsgrönt och blågrönt.

Det blir rätt korta och tråkiga inlägg när jag försöker komma ikapp. Det får man leva med. Men det kan bli två lack på ett enda inlägg, det är kanske inte så dumt.

Claire's - 37837
Jag hittar inget namn eller smidigt nummer på det här lacket, så det får heta 37837. Jag föredrar märken som namnger sina lack tydligt... Men lacket är snyggt. Grymt snyggt. Något liksom spädare färg i verkligheten än på bilden, det påminde mig om nyspräckta löv.  Två lager täckte jämnt och snyggt.

Nordic Cap of Sweden - NP64
Ah, ett misslyckande... Jag tyckte att NP64 så väldigt bra ut, som att det var proppfullt med glitter. Men det var mer skirt än jag hade trott. Det här är fyra lager. Och dessutom var det praktiskt taget omöjligt att fota på ett bra sätt. Det är blått, lila och grönt glitter i alla fall. Och det är snyggt, om än lite bångstyrigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar