fredag 30 maj 2014

Ledig fredag, holofredag!

Ok, det är genommulet ute och det började duggregna precis när jag hade blivit färdig med att planera saker på altanen. Men jag är ledig idag, och tänkte lyxa till det med lite holobling.

A England - Sleeping Palace
Wow! Det här är ett enda lager. Sleeping Palace täcker som en dröm, flöt ut jämnt och snyggt, och har både en härlig grundfärg och massor med holobling. Jag får nog säga att jag är förälskad i det här lacket.

Nfu Oh - 62
Nr 62 från Nfu Oh går inte heller av för hackor. Jag använde två lager för att få ordentlig täckning, och det räckte på så här korta naglar i alla fall. Blekt beigerosa i grunden, och med fantastiska regnbågar.

Sleeping Palace, 62
Massor med bling! Två snygga grundfärger, smidigt att jobba med, strålande resultat även inomhus, en molnig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar