tisdag 17 juni 2014

Den sista blåa sparade manikyren

Tänk att jag kunde komma ner till botten i en mapp till. Forsätter det i den här takten så kanske jag kommer i kapp mig själv i år eller så. ;-)

RBL - Under the Stars
Under the Stars blev mörkare på nageln än jag hade förväntat mig (som vanligt). Här är det två lager, och det var smidigt att jobba med minns jag. Snyggt skimmer i den här.

Nubar - Night Sparkle
Night Sparkle blev å andra sidan ljusare än jag hade tänkt... Och krävde tre lager för att bli heltäckande och jämnt. Jag blev lite förvånad över hur snyggt jag tyckte att det var, det är riktigt, riktigt snyggt. Den här bilden är inte jättebra, i verkligheten finns ett väldigt trevligt djup det här lacket.

Under the Stars, Night Sparkle, Paris Couture for Sure
Av någon anledning fick jag för mig att en funky french var precis vad jag ville ha här, så jag lade på ett silverlack från OPI som jag är rimligt säker på är Paris Couture for Sure (det är en miniflaska, så det står inget namn på den, men internet hjälpte till). Tyvärr så ser Under the Stars helt svart ut på den här bilden, jag ber om ursäkt för det.

Tada! Jag kan nu ta bort ännu en tom mapp från min dator. Inte dumt alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar