onsdag 11 juni 2014

Mer grönt

Och de sista gröna bilderna som jag inte hade visat redan.

Mavala - Bronze Green
Om det här lacket har jag skrivit "diskret, men ändå snyggt". Det är inte så bronsigt kanske, men snyggt. Jag använde två lager, och blev väldigt nöjd. Mavalas lack brukar vara smidiga att arbeta med, och det här var inget undantag.

Lovie - 125
Det här glitterlacket, 125, har en lite lätt grön bas, och massor med grönt glitter i. Jag tror att det skulle funka på egen hand på kanske tre lager? Här hade jag ett annat grönt lack under, tyvärr har jag inte noterat vilket...

Depend - 207
Ok, det här är knappt grönt. Bilden på 207 låg i mappen för gröna lack, men är mer grågrönblått kanske? Snyggt, och heltäckande på två lager.

Det var alla lack som låg i den gröna mappen. Woho, jag börjar komma ikapp. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar