torsdag 26 juni 2014

Nude för sommaren

Idag fick det bli en nude-manikyr. Jag blev nyfiken på hur lika de här två lacken är. Det finns ett smidigt sätt att ta reda på det. :-)

H&M - The One
The One, namnet förpliktigar. Riktigt så lyrisk över det här vet jag inte om jag är. Men det är snyggt. :-) Två lager nudeguld glitter som ändå torkar väldigt jämnt och snyggt. Här har jag överlack.

B.O. - 2009
B.O. 2009 har väntat tålmodigt på sin tur väldigt länge nu. Det är en bit mer skirt än The One, här är det tre lager. Basen är liksom beigerosa, och det är guldskimmer i. Jag är lite kluven till om jag gillar färgen eller inte.

The One, 2009
Det är alltså rätt stor skillnad på lacken. The One är kallare och mer beige, medan 2009 är varmare och mer rosa. Jag gillar nog The One bäst, det ser  mest ut som en sandstrand, känns mest somrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar