torsdag 7 augusti 2014

Catching up!

Efter rosa kom, grönt, tydligen.

Nfu Oh - 566
Först en snygg grön som är något svår att beskriva. I direkt och starkt ljus som här är den gräsgrön-ish. I indirekt ljus är den grangrön, nästan grönsvart. Här är det två lager, och det blev jag nöjd med.

OPI - Live and Let Die
Live and Let Die täckte på bara ett enda lager, till min stora förvåning. Det är också en rätt svår färg att beskriva. Blågrågrön i grunden, med skimmer i grönt och guld.

Yes Love - S4
Jag ville pigga upp mig lite, nu när det har börjat regna ute. Så jag tog fram ett glitter (S4) och lade två lager över Nfu Oh 566. Det är en klart bas med flecks i guld och grönt. Det luktar lite smått otäckt, och torkade långsamt trots snabbtorkande överlack. Men det är sånt man får vänta sig tror jag.



566, Live and Let Die, S4 över 566
Svårfotat och svårbeskrivet. Men jag gillar det. Det känns som att det var evigheter sen jag hade grönt på naglarna. Definitivt på tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar