lördag 13 september 2014

Äppelpaj

Nej jag har inte bilder på en riktig äppelpaj, det är ju inte en bakblogg... Men ganska nära.

Ciaté - Apple and Custard
Äpple med vaniljkräm, låter gott. Jag är inte helt säker på att färgen faktiskt passar namnet, men det är en snygg färg ändå. Inte jätteunik kanske, men trevlig grön med en lite mintig hint. Två lager täckte typ, problemet var att jag inte satt still och lät det torka ifred.

Sephora - Jungle Playground
Ännu ett lack från Sephora som har väntat på sin tur sen förra sommaren... Jaja så kan det gå. Jungle Playground är lite varmare och mörkare än Apple and Custard. Lite mer "militär" liksom. Inte heller en unik färg, men också trevlig. Två lager, lätt att jobba med.

Apple and Custard, Jungle Playground
Första dagen jag bar det här kände jag "meh". Men typ dag tre så tyckte jag att det var rätt bra ändå. Det är ganska glada färger, även om de inte sticker ut jättemycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar