fredag 12 september 2014

Nu igen!

Nu har det gått så där lång tid igen... Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på den här gången. Jag har haft omålade naglar en hel del, men det är en dålig ursäkt.

Oh well, lite färger har jag använt trots allt. Så här kommer det bilder!

Depend - 254
Jag gillade det här! Nr 254 är en mellanmörk tealblå färg som var nästintill heltäckande på ett lager. Alltså mycket välpigmenterat och dessutom lättarbetat.

Depend - 2059
Jag matchade med nr 2059, som är från Miragekollektionen. Lite mörkare, lite mer denimkänsla. Och mer bling. :-) Inte helt otippat gillade jag det också. Två lager täckte bra och det fina skimret syns tydligt.

254, 2059
Inte en jättebra bild kanske (har vi hört den ursäkten förut?). Man ser ändå att lite av skimret i 2059 har samma färgton som 254. Mycket trevligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar