onsdag 25 februari 2015

Dödskallen som startade det hela

Som jag skrev när jag visade upp min dödskalleskittle så började det hela med att jag fick en svart dödskalle av min syster. Här kommer den!

Glam of Sweden - 31
Döm om min förvåning när det visade sig att det räckte med ett lager av nr 31! Jättefin högblank högpigmenterad svart.

Claire's - 48553
Ah, värdelös bild! Jag fick inga bra bilder alls på det här glitterlacket från Claire's. Nio får tro mig på mitt ord när jag säger att det är fyrkantiga silverglitter i klar bas. Jag använde två lager över det svarta.

31, 48553
Värdelös bild till trots så var det här en helt ok manikyr. Glittret blev ganska anonymt och liksom smälte in i den svarta bakgrunden. Men det svarta var som sagt högblankt och jättefint, så det gör inget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar