lördag 7 februari 2015

Komma ifatt

Nu ligger jag efter igen...

Depend - 421
Kicks hade rea på Depend för ett par veckor sedan. Jag plockade på mig det här chockrosa. Det syns inte på bilden, men förutom att det är knalligt rosa så har det blått skimmer i sig, som liksom understryker det rosa. Här är det två lager, vilket täckte utmärkt. Lite väl utmärkt, visade det sig när jag tog bort det. Trots att jag hade baslack under som vanligt så hade det här lacket lyckats krypa in ordentligt i naglarna...

TGR - Black_Bling
Jag har ingen aning om vad det här lacket heter, om något. Men jag köpte det på TGR, och det är blingigt svart, så jag kallar det för Black Bling. Kolla in flaskan! Och det var heltäckande på ett enda lager dessutom. I like! Svart bas med silverglitter i, mycket nöjd!

421, Black Bling
Tja, vad kan man säga? En färgstark kombination med mycket skimmer i. Det känns lite tonårsrevolt sådär... Lite roligt var det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar