fredag 10 april 2015

Påsk!

Nu ligger jag så långt efter igen. Men vi tar väl påskhelgens naglar först?

Ztiz - 13
Det är en bra gul färg, men som de flesta gula lack jag har träffat på var nr 13 inte alls smidigt att jobba med. Det var bökigt att få jämnt, och när det var heltäckande och någorlunda jämnt så syntes alla oregelbundenheter i mina naglar istället... Tre lager är det här. Kanske att man skulle testa att ha det över en vit bas?

W.I.P - Bubble Tea
Bubble Tea var en present från världens bästa syster, och jag fick det på skärtorsdagen. Så det passade ju perfekt till påsklunchen på påskafton. Här är det två lager över OPI Alpine Snow för att få en bra grund. Det är som ni ser en vitaktig bas med neonfärgade glitter i. Tyvärr blev det så att basen i det andra lagret dolde neonet i glittren i det först lagret. Men jag ville ha mycket glitter, så det fick bli så. I like it!

Bubble Tea, 13
Kanske inte en manikyr jag skulle ha till jobbet, men en rolig manikyr som jag fick glada kommentarer för under helgen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar