torsdag 11 juni 2015

Nude-ish

Håhå jaja. Efter en ganska lång och sval vår blev det ändå sommarvärme. Jag var iväg på kurs måndag-tisdag, och tänkte att jag skulle vara diskret. Jag var utan lack i nästan en vecka innan dess, men mina naglar är rätt slitna och fula, så jag ville dölja dem lite... Det blev inte fantastiskt, men det dög.

Collection 2000 - French Ivory
French Ivory är som ni ser på flaskan ett väldigt skirt lack. Det är förmodligen tänkt att användas i en fransk manikyr, tillsammans med ett vitare. Men jag valde att använda det på egen hand. Eftersom det är skirt var det känsligt för att mina naglar är ojämna och slitna. Så det blev inte tokbra. Här är det tre lager, och det var inte helt jämnt. Men på armlängds avstånd så såg det helt ok ut.

French Ivory
Lite slirigt, men det dög. Jag gillade färgen, faktiskt. Det såg rätt så fräscht ut, men ändå diskret och stillsamt. Lite Ridge Filler nästa gång bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar