lördag 18 juli 2015

Semesterslö

Nu har halva min semester gått... Ibland får jag lite stresspåslag och tänker att "men vad gör jag med min ledighet, utnyttjar jag den till fullo?". Men det gör jag ju, egentligen. Jag har inte gjort några stora utflykter eller resor, men jag har träffat vänner och läst en massa. Vilket är vad jag vill göra.

Däremot har jag varit rätt kass på att fixa naglarna. Det är en vecka sen jag målade dem senast... Men idag blev det av! Jag ville ha lite bling, eftersom det är sommar och sol ute igen en stund, efter att början på veckan var rätt kall och blöt.

Depend - 425
Depend nr 425 är ett av ganska få lack jag har köpt på sista tiden. Det var på rea i någon mataffär, så det fick följa med hem. Det är snyggt mörkt tealblått med ett fint skimmer i. På ringfingret på bilden är det två lager.

Orly - Sparkling Garbage
Här är det ett lager Sparkling Garbage över ett lager 425. Det är verkligen massor med hologlitter i det här lacket. Basen är väldigt skir, det var därför jag valde att lägga det över Dependlacket.

Sparkling Garbage, 425
Jag gillar det här. Båda lacken var rätt så mycket av impulsköp, jag köpte ju Sparkling Garbage från Karin. Man ska lita på sina impulser helt enkelt. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar