söndag 6 september 2015

Sommarholo

Det är bäst att passa på att använda hololack medan solen skiner, eller hur?

Glitter Gal - Dark Purple Holo/3D
Oh vad det är roligt svårt att fota hololack! Det syns på flaskan hur coola skiftningar det är. Mycket, mycket snyggt. Jag använde två lager, och hade inga som helst problem med att applicera lacket. Däremot hade jag problem att koncentrera mig på annat när solen sken på naglarna.

H&M - Purple Glitter
Jag läste om det här lacket när det såldes i butik, och fick tipset att köpa mig på flera flaskor eftersom det är ett så fint lack i så liten flaska. Och det är fint, det håller jag absolut med om. Ett varmt gyllenlila (är det en färg?). Det var lite skirt, så det blev tre lager innan jag blev nöjd.

Dark Purple Holo/3D, Purple Glitter
Så fina färger! Jag tyckte mycket, mycket om den här kombinationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar