fredag 27 november 2015

Dödskallar igen

Jag sa ju att jag hittade nya dödskalleflaskor nyligen? Här kommer ett test av det vita lacket.

Glam of Sweden - 53
Det är ett helt ok vitt lack. Två lager blev heltäckande och jämnt, vilket är ett bra betyg. Och jag gillar fortfarande flaskan. Det är verkligen en lysande kritvit färg. Så pass att jag valde att lägga över ett glitterlack för att det inte skulle kännas så väldigt vitt.

G.N. Nailpolish - 54
Jupp, också en dödskalleflaska! Den här är dock mindre, och kommer från ett annat märke. Lack nr 54 har en mycket vagt rosa bas med olikfärgade skimmer och glitterpartiklar i sig. Det är också som ni ser flera olika storlekar på partiklarna.

Jag gillade den här kombinationen. Den kändes vintrig och isig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar