lördag 7 november 2015

Mycket naket nu...

Att jag inte har lagt upp något nytt inlägg på länge beror inte bara på att jag är lat och ligger efter. Det är också så att jag faktiskt inte har använt så mycket lack på sista tiden. Skumt, men så har det varit. Vi får väl se om jag kommer igång igen nu när det börjar bli tråkigt väder ute så att man verkligen behöver glada naglar för att pigga upp sig.

Men några lack har det blivit i alla fall.

Sephora - Art Attack!
Det här är glatt, det kan man inte säga något om. :-) Art Attack är en rätt häftig gröngul färg med guldigt skimmer i. Det är på gränsen till att bli läskigt spygrön, men på rätt sida om den. Två lager, inga konstigheter.

Kubiss - 63
För att matcha Art Attack! tog jag fram det nr 63, som också är åt det äpplegröna hållet. Det är dock mycket grönare än Art Attack, och har ett mer diskret, svalt, skimmer. Även det är det två lager av. På bilden ser det strimmigt ut ser jag, men det var inget jag upplevde i verkligheten.

Art Attack!, 63
En kombination som piggar upp under en mulen höstdag, helt klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar