lördag 26 december 2015

Julnaglar

Det blev en väldigt trevlig, men tröttande, jul med familjen. Vi har visserligen inte en särskilt stor familj, men med två brorsbarn så blir det full rulle hela tiden. I år så bidrog jag inte särskilt mycket till julbordet. Föräldrarna sa nämligen att de hade läget under kontroll, men att jag kunde ta med "något grönt". Så det gjorde jag. Gurkrullar med avokadoröra i. Grönt på grönt liksom.

Avokadofylld gurka

Det blev grönt på naglarna också.

Monki - Gold
Monkis lack är inte jättespännande namngivna. Men det är helt klart ett guldlack. Jag blev positivt överraskad över hur bra guldlack det var. Två lager räckte.

Ingrid Cosmetics - 383
Det här var ett nytt märke för mig, som jag hittade på ett Ica Maxi. Det var billigt, men rätt bra. Två lager täckte, och det känns som en bra julgrön färg.

383, Gold
Inte så illa om jag får säga det själv. En rätt så trevlig julig kombination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar