söndag 6 december 2015

Sista hotellrummet

Nu har jag haft min sista resa med jobbet för i år. Det är väldigt, väldigt skönt. Jag gillar att resa, men jag tycker ändå bättre om att vara hemma. Höstens sista hotellrum såg ut såhär när jag var klar med det.

Mjuuuka lakan
Och på naglarna hade jag något av det mest diskreta lack jag någonsin testat tror jag. Det är lite mer gultonat än min hudton, men annars var det bra nära att vara det perfekta nude-lacket.

Paul&Joe - 21
Nr 21 från Paul&Joe var lätt att arbeta med, täckte utmärkt på två lager (att jag har en lite smudge på pekfingret får ni blunda för). Det satt dessutom bra och var väldigt vilsamt. Inte jätteupphetsande, men fint. Och flaskan är ju fantastiskt söt!

Nu kan jag gå all in på julblingandet tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar