torsdag 21 januari 2016

Seg start på vinter

Hoppsan, nu var det visst länge sen sist igen. Får jag skylla på att jag är tillbaka på jobbet och att allting liksom är segt? Inte har jag haft några lack på naglarna på länge heller, slarvigt av mig.

Men det finns ett par bilder kvar som jag inte har visat tidigare.

Nocibé - Ciel de nuit
Som man kanske kan ana av namnet är Ciel de nuit ett franskt lack. Det är alltså tänkt att vara natthimlen, och ganska nära kommer det nog. Det är en väldigt trevlig djupblå färg, och det var heltäckande på två lager.

HM - A Winter's Tale
Men det här är väl för snyggt! Så fantastiskt jättefint liksom. A Winter's Tale är heltäckande på två lager det också. Det har en mellanblå bas med jättefint glitter i, kolla in holopariklarna liksom! Det är också fina silverpartiklar i. Jag blev verkligen stormförtjust i det här!

Ciel de Nuit, A Winter's Tale
Det blev en fin kombination mellan dem tycker jag, och jag kunde inte sluta titta på glittret. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar