måndag 4 april 2016

Påsk

Ok, jag ligger efter. Det är ett tag sen påsk nu. Men det har varit sådär mycket igen, och det märks på mina naglar också. Det var länge sen de var i så här dåligt skick...

Under påskhelgen hade jag i alla fall lite färg på dem. Tyvärr visade det sig nu när jag till sist tog mig tid att ladda över bilderna till datorn att de blev suddiga och dana. Oh well, bättre än inget.


Ztiz - 115

Jag använde bara ett enda lager av den här riktigt snygga blå färgen. Massor med skimmer/glitter i den, och väl täckande. Men som vanligt konstaterar jag att Ztiz luktar otäckt.

Ztiz - 06
Jag matchade med den här mycket milt och ljust blåa, med samma härliga mättnad av skimmer/glitter. Det fick bli två lager är för att det skulle bli jämnt och fint.

115, 06
Snyggt! Jag gillade verkligen den här kombinationen. 

115, 06, utomhus
Under påskhelgen spenderade jag tid med min familj. Vi åt en fantastisk massa mat och godis, och var ute i vårvädret. Bland annat hittade vi vårblommor, som ni kan se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar