måndag 13 juni 2016

Fotboll? Nah

Det tycks vara sån där sport nu igen... Tydligen så spelar Sverige sin första match i fotbolls-EM ikväll... I fredags uppmanade en kollega oss att ha de svenska färgerna idag, gärna på naglarna. Det glömde jag totalt bort när jag igår städade bort de sorgliga resterna av min förra manikyr... Så idag var jag naken på jobbet. Och det fick jag en kommentar om. Så ikväll fick det i alla fall komma på färg, även om det inte är de svenska färgerna.

Monki - Grey
Inte världens mest spännande namn, men den är vad den heter, Grey. Det var ett ganska skirt lack dock, så det fick bli tre lager. Snygg ganska varm och mellangrå. Inga konstigheter, men inte heller något speciellt.

Monki - Green Yellowish Light
Det här namnet är desto skummare. Hur kommer man på tanken att kalla ett silverholo för Green Yellowish Light? Jag använde ett lager över Grey, och det räckte. Massor med roligt bling!

Grey, Green Yellowish Light
I like it! Stillsamt och grått och fint, och så wham, bling! Jag hoppas att det är sol ute imorgon så att jag får se blinget i solsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar