tisdag 2 augusti 2016

Holosommar

Jag passade på att ha lite hololack när det var sol ute.

I.A.M...CustomColor - IDIOT DOG BRAIN
Idiot Dog Brain kommer från ett Indiemärke jag inte hade hört talas om innan jag såg det här på Karins bloppis. Men grönt holo, hur skulle jag kunna motstå?

Jag använde tre lager, och det blev mer guldtonat på nageln är i flaskan. Snyggt, men inte lika grönt som jag hade hoppats på.

Purrfect Pawlish - The Outsider
The Outsider hör till Lovecraft-kollektionen och har fått sitt namn efter novellen med samma namn, läs den här. En rätt sorglig historia. Lacket är inte alls lika sorgligt. Ganska blekt grönt med fint holo i, och heltäckande på två lager.

Idiot Dog Brain, The Outsider
Inte så dumt alls, tycker jag. Fina gröna toner som var sparkly i solljuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar