onsdag 3 augusti 2016

Mer sommarfärg

Är det sommar så är det. Då plockar man fram glitter och neoner.

Flormar - Neon Yellow

Jag använde två lager Neon Yellor över vitt, och så ett överlack. Som de flesta neoner blev det nämligen matt när det torkade, och det ville jag inte. Det är inte ett jätteskrikigt neonlack, men ganska starkt i alla fall.



Etos - Kiwi Cupcake
Här har jag också en vit bas, och så två lager Kiwi Cupcake ovanpå. Jag var orolig för att det skulle vara för skirt på egen hand nämligen. Men det hade nog kunnat klara sig på egen hand med tre lager kanske. I alla fall på korta naglar. Grymt snyggt glitterlack tycker jag!


Neon Yellow,  Kiwi Cupcake

Somrig och glad kombination, mycket nöjd! Det som är extra roligt här är att jag fick båda lacken i present av min syster. Som har en iögonfallande gulgrön ryggsäck... Jag var tvungen att kolla om de matchade.


Hyfsad bra färgmatchning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar