onsdag 19 oktober 2016

Höstigt

Jaha ja. Det gick ju sisådär med ambitionen att posta mer... Men jag har (som vanligt) haft en del lack under tiden i alla fall, så här kommer en liten rush med inlägg.

Vi börjar med en helt vansinnigt snygg kombination.
HM - Paper Ash

Alltså seriöst. Paper Ash är hur snyggt som helst. Det är fint ljust, ljust grått med en liten antydan av blått i sig. Heltäckande på två lager, och jag tyckte väldigt mycket om det.

HM -Skylight
Här har jag lag ett lager Skylight över Paper Ash. Det blir ett väldigt diskret och väldigt snyggt elektriskt blått skimmer. 

HM - Paper Ash, Skylight

Klicka upp bilden och kolla på hur snyggt det är. (Hur många gånger kan jag använda ordet "snyggt" i ett och samma blogginlägg?)

Jag ser fram emot att testa Skylight över svart, det tror jag är riktigt läckert. Och jag är övertygad om att Paper Ash kommer att användas snart igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar