måndag 24 april 2017

Men påsken då?

Jo alltså jag firade ju påsk. Det hade varit en lång vecka innan och jag fattade dåliga nagelbeslut, men kycklinggult blev det. Och ägg fanns det. Och vårblommor, och snö.

Ägg med väst

Vårblommor

Dåliga nagelbeslut, vad menar jag med det? Jo jag menar att jag stoppade med mig en flaska lack för att fixa naglarna på plats hos mina föräldrar. Utan att fundera över att jag plockade med mig ett lack som nog borde ha underkläder... Och så fick jag låna ett vitt lack av mamma som inte var toppen, och som jag inte hade tålamod med. Så slutresultatet blev därefter. Men men, det var ju gult.

Luxepop - Shocking Sunshine
På långfingret har jag inte något vitt lack under, så där syns det att på egen hand så är Shocking Sunshine mer av ett lejongult jelly-lack. Men över vitt blir det mer neonigt. Det är tre lager på alla naglarna, och det syns ju tydligt hur ojämnt det vita lacket under är, så man kan dra slutsatsen att det gula är rätt skirt. Men lite glatt. Och på säg armlängds avstånd eller så så kunde man faktiskt acceptera det.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar